Ssex - Out of Control

Out of Control Typ: CD
Délka: 11:29
Datum vložení: 05.05.2017

Tak dobře, přestože naše redakce (počkat, my vlastně žádnou redakci nemáme) momentálně sere magi v kostkách z debutový desky Cinderblock, řekl jsem si, že je čas "oprášit" zas nějakou punkárnu. K tomu jsem si vybral docela novou kapelu z Milána, která vznikla v březnu 2016, a která si zvolila trochu pitomej název SSex.

Minulý měsíc tohle trio punx vypustilo svojí druhou náhravku "Greatest Rip Off", která stejně jako loňské první demo "Out of Control" vyšla v nákladu 100 kusů CD-R. V obou případech pánové vystřihnou poctivou dávku dřevního pogo punku, vycházejícího hodně z UK82 i street punku. Spíš to má blíž k raným Exploited nebo Antidote než k řekněme vyzrálejším věcem jako jsou současní The Virus nebo The Casualties. Popravdě ty starý Exploited (kolem alba "Punk´s Not Dead") jsou z dema cítit dost výrazně, na druhé nahrávce už se to trochu rozmělňuje a přidalo se ještě o ždibec víc na břitkosti. Napříč oběma nahrávkama z toho ale vystrkujou růžky i vlivy kapel jako The Restarts nebo japonských The Bollocks nebo The Discocks.

Ssex zkrátka nevymejšlej nic složitýho a jdou přímo na věc, na nějaký instrumentální virtuozity sere pes (navlečenej v okovanym křiváku), ostatně už podle názvů songů jako "Police state", "Punx no job", "Punx attack", "Dead city" nebo "Government lies" je jasný, že tahle kapela je plná těch nejotřepanějších (a nejchutnějších!) klišé. V desítce pasáží si řeknete, že tohle už jste všechno slyšeli, ale zkrátka to pořád absolutně funguje!

Jistě to pro spoustu lidí zmlsanejch současnejma kapelama bude zkrátka trochu lopatopunk, ale já v tom naopak (sentimentálně?) spatřuju to největší kouzlo, asi i proto, že takhle už dneska moc kapel nehraje a cejtim v tom slušnou dávku jakýsi nostalgie, přestože to všecko vlastně není zas tak dlouho zpátky. Možná už jsem přetaženej ze všech těch (emo)crustů, intezivních temnejch hardcorů, thrashů, moderního true HC blablabla, občas je zkrátka kurevsky fajn pustit si RYZÍ PUNK a žrát jim to i s navijákem. Snad se brzo dočkáme velký desky!

1. Kick Out 01:53
2. Sex 01:43
3. Punx No job 01:54