Human Fault - Poslední propadne peklu

Poslední propadne peklu Typ: CD
Label:
Hodnocení: 5.0
Datum vložení: 10.01.2018

Pro tuhle vyškovskou hardocre / punk kapelu mám slabost. Přitom tenhle styl jako vyloženě neposlouchám ani ho moc nevyhledávám. Takže v CD přehrávači v autě (jinde už ho nemám …) se mi točí tahle nová placka s názvem „Poslední propadne peklu“.  Deset novejch válů tradičně nahranejch pod přísnou taktovkou pana Otyna ve vyškovském studiu Davos. Vyšlo u Cecek Records. Na CD pouze. Stylově jde o melodický hardcore / punk se srozumitelným ženským zpěvem. Jak jsem už v recenzi na předchozí album připomínal přišlo mi to jako tuzemská odpověď na Strike Anywhere. Například. Mno a popravdě, když si budu chtít pustit něco od téhle sympatické sebranky, šáhnu po debutním cedlu. Já vám nějak nevím proč, ale tohle album mi přijde jako takový pokračování debutu, ale bez nějaký jako jiskry. Zvuk parádní, texty výborný, ale tak nějak tomu chybí moment překvapení. Poslouchám to už po x-tý a nemám se čeho chytit. Škoda. Neřikám, že si „Poslední propadne peklu“ už nepustím, ale přece jenom jsem asi čekal víc. Určitě solidní nahrávka, která si najde svoje fans i posluchače. A nic to nemění na tom, že naživo je to pecka. Jo a ještě jedna věc. Já vím, že jsem s tím otravnej a ani se nepovažuju v tomhle za nějakýho luména, ale ta grafika .. nešlo by to dělat líp? V podstatě je to taky takový pokračování debutu. Přijde mi to jakoby někdo nafotil originál grafiku telefonem a pak to poslal do tiskárny. Takže .. šlo by to udělat líp? Příště? Tzn. jako že se těším na další Human Fault nahrávku a ne že ne…..

1. Intro
2. Slepá arogance
3. Celý svět