Broken Dead - Extent Of Pain

Extent Of Pain Typ: CD
Datum vložení: 17.01.2018

Z téhle oblasti snad nikdy nepřišla špatná kapela. Ano mluvím o Oregonu (USA) a tentokrát konkrétně o městu Eugene. Když nám na periferním e-mailu přistála nabídka na recenzi na tohle album nejdřív jsem tak trochu nedůvěřivě kliknul na odkaz směřující na bandcamp a ihned po několika minutách poslechu honem překlikával zpátky do mailu a netrpělivě si o tohle CD na recku napsal. Jak to už většinou bývá není moc labelů nebo kapel ochotných posílat opravdu fyzický nosič na recenzi, takže jsem čekal odpověď něco jako, že jestli bych nenapsal recku na nahrávku z bandcampu. Ok, občas s tím nemám problém, pokud mě opravdu nějaká nahrávka nadchne, ale přece jenom držet v ruce hotový produkt je úplně něco jiného. Každopádně po pár týdnech mi z ničeho nic přistála ve schránce obálka, ve které tohle CD bylo. Yes! Parádní rozjetý crust / hardcore se spoustou změn a vyhrávek, plný napádů a originálních rifů. Samozřejmě s těžce sociopolitickými texty. Navíc pokud v sestavě působí ženský element (v téhle kapele hnedle vícenásobný), tak jde o příjemnou změnu. Na nahrávce s názvem „Extent of Pain“ najdete osm songů a pro všechny, kteří mají rádi kapely jako Behind Enemy Lines, Aus-Rotten, Born/Dead šmrnclé klasickou oregonskou produkcí kapel jako State Of Fear, Consume atd. atd., mám rovnou vzkaz, že tuhle kapelu si zamilujete. Vyšlo zatím (snad někdy i na vinylu) jako CD v luxusním digipaku s ještě hezčím artworkem. A jak tak koukám, tak jste se v týhle recenzi vlastně tak akorát dozvěděli, jak jsem k tomuhle CD přišel. Hm. Hm. Hm. Nicméně třeba právě tohle bude tím pravým impulsem tuhle nahrávku vyhledat, poslechnout a případně ji od Broken Dead rovnou objednat.

1. Down & Out
2. Extent of Pain
3. Grand Illusion
4. It's Your Loss
5. Surrender To Subsist
6. Hate is Divine
7. Cycle of Addiction
8. Lifetime of Heartache

Country bál u Bike_Jesus

Praha (Bike Jesus)
24. 5. 2018

Helga Blohm Dynastie (psychedelický hobos z Němec, na kytaru Tobias Werner z Ambush!), Nesbitt´s Inequality (nová deska u Silver Rocket, čerstvě zpět z tour, forma jak Princ, ucejtíš), Dingo (kovbojové z bílý hlíny)

suhumans-vse18