Nesoučást Stroje - s/t

s/t Typ: 7"EP
Label: Samuel Records
Hodnocení: 10.0
Datum vložení: 13.04.2018

Posmrtný výkřik od této kdysi „populární“ rubanice pocházející jihozápadně od Prahy a své doby poměrně koncertně hodně aktivní.  Teď si jako trochu ulehčím práci a zvýším počet znaků v recenzi, jen tak pro takový přehled, kdyby někdo nevěděl co je to za kapelu: „Nesoučást Stroje byli Egy, Oskar, Vumáč a lokalizovaní byli někde kolem Hořovic a okolí. Fungovali v letech 2002 – 2004 a hráli rychle. Nahrávka, která vychází po velice dlouhé době, je pohledem do roku 2004, kdy ukončili svoji existenci.“

Deset válů, které byly nahrány v roce 2004 v rožnovském studiu Moc Plevele, a které měly vyjít jako desetipalec. Nakonec teda jako i vyšly, ale pouze na páleném CD pod názvem „Rohlíky“. Proč, co a jako si můžete přečíst v docela (i přes jeho krátkost) vyčerpávajícím rozhovoru s Egym tady. Já tenhle singl ani snad nebudu hodnotit nějak z hudební stránky, ale spíš ho beru jako takovou vzpomínku na moje „mladá“ léta (haha), kdy jsem byl s Horákem schopnej jezdit snad každej druhej den na nějakej koncert a to prosím kamkoliv. Vlakem do Rožnova, autem do Hořovic atp. Ranní návraty byly samozřejmostí, stejně jako plynulý přechod z ranního příjezdu rovnou do práce. Kde jsou ty časy … Teď mám problém se dokopat jednou za čas na koncert, kterej se koná 8 km od baráku. Každopádně s hořovickou sebrankou jsme se právě na těhle koncertech v tomhle období pravidelně potkávali. Lahváčů padlo nepočítaně. A samozřejmě to nemusely být jenom koncerty Nesoučástek, ale celá sestava objížděla taky všechny možný koncerty, kdekoliv a kdykoliv po celé republice. Mno nic, zamáčkneme slzu a vy mazejte si tenhle asfalt pořídit dokud někde je. Vyšlo pouhých 260 kousků.

Jo a pokud chcete ještě trochu zažít a pocítit závan plodných let ze začátku nového milénia, nenechte si ujít jakýkoliv koncert na statku Hella v Újezdu u Cerhovic. Páč tam ještě členy či člena Nesoučástek potkáte a druhak tím podpoříte naprosto parádní a unikátní místo naši malé zahořklé komunity.

1. Tisíc plánů na změnu
2. Věta
3. Mít odvahu čarovat