5. ledna, 2012

Keby som mal malý tank, no to by byl kurva punk! Takhle vtipnou a dobrou desku z československejch končin jsem už dlouho neposlouchal. Nové album Čad je pro mě příjemné a velké překvapení. Když se totiž objevila zmínka o tom, že se chystá nová deska slovenských Čad, nijak jsem tomu nevěnoval velkou pozornost. Mám doma Číst více

9. července, 2013

Po naprostém stavu apatie, jsem si jednoho krásného dne  začal projíždět poslední vydavatelské počiny Phobia Records a ejhle … tohle je takové, no ty vado, tohle zní nějak moc dobře …. Z mptrojky na mě dýchla těžká HHIG nálada a láska se vařila v kotlech plných jedů té nejvyšší kvality. Bojím se tmy? Přichází chlad Číst více

31. července, 2009

28 let od prvního 12-palce na Posh Boy jsou tihle pánové zpět s novou deskou. Jako dnes si vybavuji, jak jsem si notoval jejich „I’ve Got a Gun“ z kompilace „Punk And Disorderly“ někdy v půlce 80.let. Za ty dlouhý roky maj Chennel 3 za sebou kde co. Pár skvělejch desek z počáktu osmdesátých Číst více

Dobrý večer vážení přátelé. Vítám vás u dalšího dílu pořadu z cyklu „Moje láska k Rožnovské D.I.Y scéně“. Poslouchejte Radio Rožnov. // První digitální release Chorobopopu mi před čtyřmi lety ustřelil hlavu. Telefon bez bubeníka, nová kapela s automatem. Jak to asi může znít naživo? Na Zine festu v Olomouci jsem se královsky bavil, ačkoliv Číst více

26. října, 2022

Člověku člověkem, pojišťuju si význam slova zřídlo. Nacházím, kdo byl Midas, Midasové. Pak oceán smrtichřtán, myriády, a kukuč má ten prevít! Výlet do tvarů, který se v mým slovníku objevují zřídkakdy a zřídkakde, hehe. Rok a půl jsem čekal na druhou desku Chorobopop. Trpělivost růže přináší. „Odrazit od dna“ je krapet zádumčivější deska, postavená spíš Číst více

10. dubna, 2015

Ty vole, ty vole, ty vole .. z týhle desky tryská na první poslech a pohled tolik nenávisti a negace, že to může slabším a optimistickým povahám téměř zkazit den. Pro mě to byla chvilka pohody po tom co jsem se vrátil nasranej ze svýho úžasnýho zaměstnání a při poslechu a pročítání textů jsem s Číst více

19. října, 2016

Tak konečně můžeš mít diskografii Complicité Candide na vinylech kompletní, protože tohle byl poslední kousek, kterýmu asfaltová podoba chyběla. Vychází tak nějak ultra-posmrtně, protože posmrtně vyšla už jeho původní CD verze před třemi lety. A Co-Ca se rozloučila ve velkém stylu. Je zbytečné pořád dokola omílat onen specifický sound a postupy valašských / rožnovských kapel, Číst více

27. října, 2021

Další nálet z drnčícího hangáru Phobia records, nová deska legendárních Collapsed! Ikdyž, moment, něco tady nesedí … tohle je prej debutní deska, ale ten název, logo, grafika … Dohromady v tý změti překrývajících se klišé vytváří dokonale matoucí dojem familiérnosti a dlouholeté spjatosti v toliko společně strávených chvílích v minulosti! Jsem zmaten v prozření jak Číst více

2. srpna, 2017

Papagáj dál pokračuje v systematické punkové archeologii a tentokráte vytahuje opravdovou pecku, album Conflict, které vyšlo původně na Mortarhate na konci roku 1993 a zůstává předposledním studiovým albem anglické punkové legendy. Deska je tradičně udělaná s pečlivostí a vkusem a má super zvuk. Toliko fakta, teď k subjektivním pocitům. Musím se hned na začátku přiznat Číst více

„Pokud si odmyslíme Crass, vybaví se většině lidí při zmínce o anarcho-punkovém žánru okamžitě slovo Conflict. Jejich muzika je nevybíravá, agresivní a nekompromisní, stejně jako texty. Tato skupina z Elthamu v jihovýchodním Londýně byla první anarcho-kapelou, která svým militantním přístupem povýšila práva zvířat na hlavní téma. Conflict nekompromisně trvali na násilné konfrontaci, což vedlo Číst více